آميا
 

مد و زيبايي همواره در طي زمان بسته به سلايق هنرمندان و نياز هاي جامعه در حال تغيير است، اما گاهي برخي از اقدامات پيروان مد اثرات غير قابل بازگشتي براي آنها در پي دارد و پس از تغيير مد افراد را براي خلاص شدن  دچار دردسرهاي بسياري مي كند، از اين موارد مي توان به كارهاي مانند پيرسينگ، جراحي هاي پلاستيك صورت، استفاده از پروتزها و تاتو كردن اشاره نمود.

در خصوص تاتو در سال هاي گذشته افراد با مشكلات زيادي پس از تاتوي صورت روبرو مي شدند كه گاهاً اشتباه پشت اشتباه سبب آسيب جدي و بعضا جبران ناپذير به زيبايي آنها مي شد.

در سال هاي اخير با تغيير روش هاي تاتو اين مشكلات كمتر مشاهده مي شوند، تاتوي ابرو پيش از اين به صورت كامل و با پركردن ابرو به شكل مصنوعي صورت مي‌گرفت، با نو آوري در انجام كار و توليد دستگاه هايي كه مي‌توان با آنها ظرافت بيشتري ايجاد نمود و همينطور رنگدانه هايي كه به رنگ طبيعي مو نزديك تر بود، تمايل به سمت طراحي هاي طبيعي تر بيشتر شد. شايد كلمه هاشور ابرو رادر سال هاي اخير از عوام شنيده باشيد.

در حقيقت روشي كه در آن موهايي ظريفي بينابين ابروها و به شكل طبيعي توسط كاربران ترسيم مي شود به قسمي كه حتي الامكان تشخيص انجام كار در چهره افراد امكان پذير نباشد به هاشور ابرو معروف شده است.

اما متاسفانه به علت ورود افراد غير حرفه اي در حوزه زيبايي و گاهاً آموزش هاي غير اصولي، بعضاً شاهد انجام هاشور ابرو به شكل بسيار غير طبيعي هستيم.

توصيه مي شود افرادي كه قصد انجام خدمات آرايش دائم دارند در انتخاب مكان انجام دقت بسياري داشته باشند چرا كه ايجاد چهره اي غيرطبيعي تنها بخشي از پيامد هاي انتخاب ناصحيح است و عدم رعايت بهداشت، ريسك عفونت و انتقال عفونت و بيماري از ديگر عوارض انتخاب ناصحيح مي باشد. بويژه در سال هاي اخير نظارت بيشتري توسط مسئولين سلامت كشور بر اين امر وجود دارد و استاندارد هاي لازم و الزامات اين كار تدوين و به كليه مراكز اعلام شده، پس هر چند تا نقطه مطلوب فاصله زيادي وجود دارد توصيه مي شود صرفاً به مراكزي مراجعه شود كه در حين انجام كار به شكل حرفه اي و طبيعي از محصولات مورد تائيد و مجاز استفاده مي كنند و همچنين كليه اصول بهداشتي را رعايت مي كنند.

دستگاه تاتو

دستگاه ميكروپيگمنتيشن

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۲۴:۵۱ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 5
دیروز : 9
افراد آنلاین : 2
همه : 131
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب