آميا
 

ايده هاي كارآفرينانه در كسب و كار زنان

مسلما در چند سال اخير شاهد ايجاد يك كسب و كار جديد مثل كارگاه خياطي، مزون يا شوي لباس و … توسط زناني از بستگان يا آشنايان خود بوده ايد. برخي از اين افراد حتي قبلا كارمند بوده يا مشاغل ثابت ديگري داشته اند اما داشتن تجربه هاي ناخوشايند و تمايل به ايجاد يك كسب و كار شخصي و مستقل توام با در آمد بالاتر، منجر به جرقه تفكر كارآفريني در اين زنان شده است. اين مسئله در طي سال‌هاي اخير افزايش چشمگيري داشته است كه در صورت موفقيت مي تواند به لحاظ رواني، جايگاه اجتماعي و درآمد مالي، ارتقا و رشد قابل توجهي را براي فرد ايجاد نمايد.
قطعا، موفقيت اين افراد، اين تفكر را در شما ايجاد مي نمايد: “كاش من هم بتوانم”

يك پيشنهاد

حس زيبايي شناسي و ميل به آراستگي در تمامي جوامع از خصوصيات برجسته زنان مي باشد. موفقيت صنايع توليد لوازم آرايشي و مد نيز مويد اين نكته است. اگر اين حس و استعداد را قبلا در خود كشف كرده يا بارها از دوستانتان شنيده ايد كه در اين زمينه صاحب سليقه مي باشيد در اين صورت شما مي توانيد در آينده نزديك يك پيگمنتر با استعداد و موفق باشيد.

از امروز شروع كنيد

با كمترين سرمايه گذاري و كوتاهترين زمان ممكن شما فاصله‌اي تا هدف نخواهيد داشت كافيست امروز اقدام به تماس و كسب اطلاعات و جزييات بيشتر براي شروع يك كسب و كار كاملا مستقل و حرفه‌اي نماييد چرا كه مرور تجربه پيگمنترهاي موفق امروز نشان دهنده شروع مشابهي همانند شما مي باشد.

شما مي توانيد…!

تحقيقات كميته راه هاي كار آفريني نشان مي دهد “…در حالي‌كه كسب‌ وكارهايي كه توسط مردان آغاز مي‌شود، اكثراً به مشاغلي كه قبلا داشته‌اند ارتباط نزديك دارد، اغلب زنان يا كسب وكار كاملا غير مرتبط با مشاغل قبلي خود آغاز نموده و يا علائق شخصي خود را در حرفه جديد، دنبال مي كنند.”
پس براي انتخاب كسب و كار جديد روحيات و علايق شخصي خود را مورد توجه قرار دهيد يقينا عشق به كار و حرفه اي كه خودتان ايجاد كننده آن هستيد شما را در مسير رسيدن به هدف مصمم تر ساخته و دستيابي به موفقيت را آسانتر خواهد نمود.

دستگاه تاتو

دستگاه ميكروپيگمنتيشن

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۲۱:۵۶ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 120
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب