آميا
 

ميكروپيگمنتيشن به فرايند كاشت رنگدانه هاي زيست سازگار در عمق مشخصي از پوست، با حداقل آسيب به بافت اطلاق مي شود. اين متد روشي است مبتني بر اصول علمي و پزشكي با استفاده از دستگاه هاي استاندارد و وسايل يكبار مصرف استريل كه به كاربر اين امكان را مي دهد كه بنا به تقاضاي مشتري، نسبت به ارائه يك آرايش دائمي ايمن اقدام نمايد.

در آرايش دائمي به  روش ميكروپيگمنتيشن به دليل ماهيت انجام كار مي بايست به نكات زير توجه ويژه اي داشت:
دستگاه ها، رنگ ها و ملزومات مصرفي مورد استفاده مي بايست براساس اصول پزشكي تهيه و توليد شده باشند، در غير اينصورت استفاده از وسايل غيراستاندارد مي تواند عوارض جبران ناپذيري را براي كاربر و مشتري به همراه داشته باشد.

كاربر دستگاه مي بايست دوره هاي آموزش ميكروپيگمنتيشن، تكنيك هاي انجام كار، اصول زيبايي شناختي، طراحي چهره و … را گذرانده باشد، در غير اينصورت به دليل دائمي بودن آرايش، ممكن است خواست مشتري تأمين نشده و باعث ايجاد بحران هاي روحي در فرد گردد.

تفاوت ميكروپيگمنتيشن با تاتو

تاتو در حقيقت روش سنتي و غير ايمن انتقال رنگ به زير پوست مي باشد. استفاده از دستگاه ها و سوزن هاي غير بهداشتي، رنگ هايي كه از مواد غيراستاندارد و در محيط غيراستريل تهيه شده و همچنين عدم كنترل عمق نفوذ رنگ توسط كاربر، از عوارض جبران ناپذير تاتو محسوب مي گردد.

اما در روش ميكروپيگمنتيشن استفاده از دستگاه هاي واجد استانداردهاي پزشكي، رنگدانه هاي توليد شده براساس اصول زيست سازگاري، استفاده از سوزن هاي يكبار مصرف استريل به صورت كارتريج و تنظيم دقيق عمق نفوذ سوزن، همچنين انجام كار با حفظ حالت طبيعي چهره توسط پيگمنتر (اجرا كننده ميكروپيگمنتيشن) همه و همه از اصول اساسي آرايش دائمي در روش ميكروپيگمنتيشن بوده و حداقل عوارض جانبي را براي مشتري به همراه خواهد داشت.

دستگاه تاتو

دستگاه ميكروپيگمنتيشن

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۲۰:۲۸ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 4
دیروز : 9
افراد آنلاین : 1
همه : 130
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب