آميا
 

 

كمپاني MT.Derm آلمان به عنوان بزرگ ترين و معتبر ترين توليد كننده دستگاه هاي ميكروپيگمنتيشن و ميكرونيدلينيگ با برند amiea مي باشد. محصولات amiea انقلابي در زمينه توليد دستگاه هاي ميكروپيگمنتيشن تحت استانداردهاي پزشكي ايجاد نموده است. كليه محصولات اعم از دستگاه ها، كارتريج هاي ايمن و استريل، رنگدانه هاي زيست سازگار براساس اصول پزشكي و مطابق با استانداردهايISO 13485 ، ISO 9001:2000 و گواهي CE اتحاديه اروپا تهيه و توليد مي گردد از اين رو كمپاني طي سالها تجربه توليد با داشتن بيش از ۴۰ نمايندگي در سراسر جهان توانسته جايگاه خود را به عنوان پرفروش ترين محصولات در زمينه آرايش دائم در سراسر دنيا تثبيت نمايد.

شركت جهان تيوا آرا

شركت جهان تيوا آرا از سال ۱۳۸۸ فعاليت خود را در زمينه بازرگاني تجهيزات پزشكي، بهداشتي-آرايشي و دارو با رويكردي علمي و با هدف ارتقاءسلامت جامعه آغاز نموده است.
ما بر اين تلاشيم، تا با كادري متشكل از پزشكان، مهندسين پزشك و متخصصين با بررسي نيازهاي جامعه و تشخيص خلأهاي موجود در حوزه سلامت بر روي محصولات نوين كه با بالاترين استاندارد هاي پزشكي نظير FDA، CE مديكال، ISO 13485 و ISO 9001:2000 توليد شده اند فعاليت نماييم.
توجه به آموزش صحيح كاربران به نحوي كه مهارت لازم كار با محصولات اين شركت را كسب نمايند، همچنين ارائه خدمات پس از فروش و تأمين به موقع محصولات مصرفي مورد نياز از جمله مهم ترين تعهدات شركت نمايندگي در قبال مشتريان محترم مي باشد.

دستگاه تاتو

دستگاه ميكروپيگمنتيشن

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۱۹:۵۵ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 5
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 122
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب